Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Nov 2023 08:53:30 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17155 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11334 Raeküla tee// Kaasiku 
tee L1// L2// Lepiku tee// Tammeraja, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
11334 Raeküla tee// Kaasiku tee L1// L2// Lepiku tee// 13// Tammeraja, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Kaasiku tee L2, Harju maakond, Rae vald, Rae 
küla, Lepiku tee, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lepiku tee, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lepiku tee// 13// Tammeraja (Veetorustik, 
Reoveekanalisatsioon, Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, 
Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26801371>  (menetlus nr: 
401303), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister